Tεστ για αντοχή της σχεσης μας!


Πόσο μέλλον έχει η σχέση μας? Θα κρατήσει καιρό? Για πόσο?
Πόσες φορές έχουμε κουράσει το μυαλουδάκι μας με τέτοιες ερωτήσεις ειδίκα τον πρώτο καιρό που αρχίζουμε μια σχέση (άκουσα πολλές?)? Η απάντηση η δική μου θα ήταν ΠΑΝΤΑ! χαχα!
Όλες κορίτσια μου θα συμφωνησουμε ότι για να αντέξει στο χρόνο και στα εμπόδια μια σχέση πρέπει να διαθέτει κάποια γερά θεμέλια. Το τεστάκι που ακολουθεί θα σας δείξει πολλά για την σχέση που έχετε αρκεί να απαντήσετε ειλικρινα!

                                                           Πάμε λοιπόν!!!

Σημειώστε σε ένα χαρτάκι τον αριθμό της ερώτησης και δίπλα βάλτε το γραμματάκι της απάντησης που δώσατε! Στο τέλος θα δείτε τα αποτελέσματα απο όσα σημειώσατε! Καλά αποτελέσματα!!!

1) Μπορώ να είμαι ο εαυτός μου χωρίς αυτό να επηρεάζει τον τρόπο που με βλέπει ο σύντροφός μου…
α) Σχεδόν πάντα.
β) Πάντοτε λέω και κάνω ακριβώς αυτό που πιστεύω, ακόμη κι αν είναι επώδυνο. Θεωρώ ότι η ειλικρίνεια είναι πολύ σημαντική.
γ) Όχι. Δεν θα μπορούσα ποτέ να αποκαλύψω στον σύντροφό μου τα εσώψυχά μου.
2) Πιστεύω ότι το πιο σημαντικό για να διατηρείται μια σχέση ζωντανή είναι:
α) το σεξ
β) ο ρομαντικός έρωτας
γ) η συντροφικότητα
3) Συνήθως…
α) επιλέγουμε με τη σειρά εναλλάξ σε ποια ταινία ή ποιο εστιατόριο θα πάμε ή γενικά τι θα κάνουμε.
β) κάνουμε ό,τι προτείνω εγώ.
γ) κάνουμε ό,τι προτείνει ο σύντροφός μου.
4) Ο σύντροφός μου…
α) με στηρίζει όταν είμαι στεναχωρημένη επειδή η καλύτερή μου φίλη μετακομίζει στο εξωτερικό.
β) το γιορτάζει μαζί μου όταν παίρνω προαγωγή.
γ) με στηρίζει πάντοτε. Όταν είμαι χαρούμενη, χαίρεται μαζί μου. Όταν είμαι θλιμμένη, προσπαθεί να με κάνει να νιώσω καλύτερα.
5) Από το ξεκίνημα αυτής της σχέσης…
α) προσπαθώ να βρίσκω τη χρυσή τομή για να μοιράζω τον χρόνο μου ανάμεσα στον σύντροφό μου, στα ενδιαφέροντά μου και στους φίλους μου.
β) όχι μόνο διατήρησα όλους τους παλιούς μου φίλους και τα παλιά μου ενδιαφέροντα αλλά βρήκα και νέα ενδιαφέροντα.
γ) σταμάτησα να βλέπω τους παλιούς μου φίλους γιατί ο σύντροφός μου δεν τα πηγαίνει πολύ καλά μαζί τους. Πλέον βρισκόμαστε κυρίως με την παρέα του συντρόφου μου.
6) Η επικοινωνία είναι κάτι…
α) στο οποίο δεν αφιερώνουμε ιδιαίτερη προσπάθεια στη σχέση μας. Ο σύντροφός μου διαισθάνεται τις ανάγκες και τις επιθυμίες μου.
β) το οποίο επιδιώκουμε κι οι δυο μας να βελτιώνουμε γιατί θεωρούμε ότι χρειάζεται διαρκή προσπάθεια.
γ) που συμβαίνει όταν τύχει, χωρίς να το επιδιώκουμε συνειδητά.
7) Στη σχέση μας…
α) ξέρουμε ποιες είναι οι αρμοδιότητες του καθενός, όσον αφορά τις δουλειές του σπιτιού και τις υπόλοιπες υποχρεώσεις ακόμα και αν κάποιος από τους δύο επιβαρύνεται παραπάνω.
β) δεν έχουμε ξεκάθαρους ρόλους κι αρμοδιότητες. Βοηθάμε ο ένας τον άλλο, όσο το δυνατόν περισσότερο.
γ) Ο σύντροφός μου κάνει περισσότερες δουλειές από μένα.
8) Μικρές ιεροτελεστίες, όπως το να κάνουμε καφέ ο ένας για τον άλλο και να χαιρετιόμαστε με ένα φιλί...
α) αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της σχέσης μας.
β) είναι κάτι που κάνουμε πού και πού.
γ) δεν είναι σημαντικές για εμάς.
9) Νιώθω καλά για τον εαυτό μου μέσα στη σχέση μου…
α) μερικές φορές ναι, μερικές φορές όχι.
β) τον περισσότερο καιρό.
γ) πάντα.
10) Δέχομαι τον σύντροφό μου όπως είναι, με τα ελαττώματα και τις ιδιοτροπίες του…
α) Στην πραγματικότητα είναι πολλές φορές που εύχομαι να ήταν λίγο διαφορετικός.
β) Όχι, δεν χρειάζεται. Ο σύντροφός μου δεν έχει ιδιοτροπίες!
γ) Τον περισσότερο καιρό, ναι, αν και υπάρχουν φορές που κάποιες συνήθειές του με εκνευρίζουν.

Τα απαντήσατε με ολη σας την ειλικρίνεια κορίτσια? Τότε θα έχετε το σωστό αποτέλεσμα για την σχέση σας και για το τι προοπτικές αυτή έχει. Αν μια απάντηση δεν σας εκφράζει και έχετε τελείως διαφορετική απάντηση βαθμολογήστε τον αριθμο της ερώτησης με 0 (μηδέν). Έχετε αγωνία???? Παμε να δούμε τα αποτελέσματα! (Και μη κλέβετε!!! )

Μετρήστε τους βαθμούς που μαζέψατε από τις απαντήσεις σας

1) α 5, β 1, γ 3

2) α 1, β 3, γ 5

3) α 5, β 3, γ 3

4) α 3, β 4, γ 5

5) α 5, β 5, γ 3

6 )α 3, β 5, γ 1

7) α 5, β 3, γ 1

8) α 5, β 3, γ1

9) α 3, β 5, γ 1

10) α 1, β 3, γ 5

Μην κάνετε πρόσθεσεις τους αριθμούς της βαθμολογίας σας!Για να δείτε τα αποτελέσματα του τεστ αρκέι να δείτε πιο βαθμό πήρατε περισσότερες φορές!!

Εάν συγκεντρώσατε περισσότερα 1:
Η σχέση σας δεν φαίνεται να έχει πολύ μέλλον. Δεν φαίνεται να ζητάτε από αυτή κάτι παραπάνω από ό,τι ήδη παίρνετε. Δεν σας ενδιαφέρει ιδιαίτερα το μέλλον, ούτε η προοπτική να εξελιχθεί η σχέση σας περισσότερο, με αποτέλεσμα να μην κάνετε συμβιβασμούς όσον αφορά τα θέλω σας.

Εάν συγκεντρώσατε περισσότερα 3:

Η σχέση σας έχει τις προοπτικές να «στεριώσει». Ωστόσο, προς το παρόν έχετε την τάση να εξιδανικεύετε τον σύντροφό σας σε βαθμό που δεν είστε σε θέση να δείτε τον πραγματικό του εαυτό και, αντίστοιχα, να δείξετε κι εσείς τον δικό σας.
Πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι, το να βλέπει κανείς τα «στραβά» του συντρόφου του και να εξακολουθεί παρ’όλα αυτά να τον αγαπά είναι πολύ καλύτερο από το να προσποιείται ότι δεν βλέπει τα αρνητικά του που, κακά τα ψέμματα, όλοι μας έχουμε.

Εάν συγκεντρώσατε περισσότερα 5:
Η σχέση σας έχει όλα τα εχέγγυα να μακροημερεύσει. Σας συνδέουν πολλά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν σέβεται ο ένας την ατομικότητα του άλλου. Εκτιμάτε ο ένας τη γνώμη του άλλου και βρίσκετε το χρόνο για ουσιαστική επικοινωνία. Οι ρόλοι και οι αρμοδιότητες έχουν αποφασιστεί από κοινού και επιμεριστεί ισότιμα και στους δυο σας. Νιώθετε ότι έχετε τη στήριξη του άλλου και στις καλές και στις κακές στιγμές. Επίσης, μπορείτε να είστε ο εαυτός σας μέσα στη σχέση και, το σημαντικότερο, βρίσκετε τρόπους για να κάνετε ο ένας τον άλλο να νιώθει σημαντικός.

Ελπίζω να σας άρεσε το τεστάκι και να είχε τα αναμενομένα αποτελέσματα για την σχέση σας! Ακόμα και να μην τα έχει όμως μπορείτε να τα διορθώσετε όλα και να φτιαξετε από τώρα βάσεις ! Ποτέ δεν είναι αργά ! Αρκεί να το θέλουμε πραγματικά!!

Τα λέμε σύντομα με το επόμενο άρθρο μου!

Ως τότε..... γεια σας!!!





Σχόλια