Φρεσκοπεριποιημένα νυχάκια για περισσότερο....

Γεια σας και καλό μήνα στα κορίτσια μου!
Τί κάνετε; Ελπίζω και εύχομαι να είστε καλά!!!!
   Χαθήκαμε λίγες μέρες  αλλά είχα ετοιμασίες για τα πρώτα γενέθλια της κορούλας μου και καταλαβαίνετε!!!!

 Σήμερα, καθώς σκεφτόμουν τι να γράψω στον blog, κοίταζα εδώ, κοίταζα εκεί μέχρι που το βλέμμα μου έπεσε στα μισοξεβαμμένα νύχια μου, τα οποία παρεπιπτόντως τα έβαψα χτες το πρωϊ!!! ΠΦΦΦ και αυτά!!! ΜΑ!!! Αυτό είναι!!! Θα γράψω μερικές συμβουλές για το πως θα κρατήσουμε τα νυχάκια μας φρεσκοπεριποιημένα για περισσότερο καιρό.




   Αρχικά πρέπει να προτιμάμε για να ξεβάφουμε τα νυχάκια μας τα προϊόντα που δεν έχουν ασετόν.
Θα μου πείτε τι σας λέω για ξέβαμα νυχιών ενώ πρόκειται να μιλήσουμε για φρεσκοβαμμένα νυχάκια!!! Κι όμως!!!! Τα προϊόντα που περιέχουν ασετόν εξατμίζονται και κάνουν το βερνικι των νυχιών να φεύγει πιο γρήγορα!!!!!!!! Και συνεχίζω ακάθεκτη!!!
   Πριν βάψετε τα νύχια σας καλό είναι να μην βάλετε τα χεράκια σας στο νερό, γιατί όταν βρέχονται ναι μεν μαλακώνουν αλλά το σχήμα τους αλλάζει και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα όταν στεγνώνουν και επανέρχονται στην αρχική τους κατάσταση, να ξεφλουδίζουν. Και όταν ξεφλουδίζουν....bye - bye χρωματάκι...!
    Επίσης καλό είναι να μην κόβετε τα πετσάκια που υπάρχουν γύρω από τα νύχια σας αλλά να τα σπρώχνετε προς τα μέσα γιατί θα ξαναβγούνε γρήγορα και θα ειναι άσχημα τα χεράκια μας ακόμα και τα έχουμε βάψει άψογα.
   Τέλος, προτιμότερο είναι να περνάτε μόνο μία στρώση βερνίκι γιατί όσο περισσότερες είναι οι στρώσεις, μπαίνει ανάμεσα αέρας καιτόσο πιο εύκολα ξεφλουδίζει.

 Αυτά από 'μένα για σήμερα! Και πια το γνωρίζετε! Για οτιδήποτε θέλετε , σας ενδιαφέρει , δεν το ξέρετε ή θελετε να το συζητήσετε στείλτε μου μηνυματάκι!

              Θα τα πούμε σύντομα με επόμενο άρθρο!!!! Ως τότε....Γεια σας!
 


Σχόλια