Μια καλημέρα είναι αυτή, πες την και ας πέσει χάμω!!!

Μια καλημέρα είναι αυτή, πες την και ας πέσει χάμω!!!
 Μια καλημέρα σε όλα τα κορίτσια μου. Βροχερή αλλά όχι απαραίτητα και μουντή. Δείτε τα πράγματα θετικά. Άλλωστε ο ήλιος δεν λείπει...
Είναι εκεί κρυμμένος πίσω από τα σύννεφα. Ακόμα και αν δεν φαίνεται . Και αν θέλετε σώνει και ντε ήλιο, προσθέστε τον εσείς στην μέρα σας.
Ομορφύνετε οι ίδιες την μέρα σας. Μπορείτε!!!




Ένα blog που απευθύνεται στις γυναίκες (και όχι μόνο!!! Οpen mind πάνω από όλα κορίτσια μου!!!) και σέβεται τον εαυτό του και τους αναγνώστες του βεβαίως - βεβαίως, πρέπει να έχει και μια στήλη που να αφορά τα αγαπημένα μας καλλυντικά.


Έτσι λοιπόν, σε αυτή την στήλη θα σας προτείνω όσα καλλυντικά έχω δοκιμάσει και με έχουν ενθουσιάσει με το αποτέλεσμα που προσφέρουν, χωρίς να κάνω καμία απολύτως διαφήμιση και χωρίς να σας επιβάλλω φυσικά να τα αγοράσετε και εσείς. Θα λέω καθαρά την γνώμη μου!

Επιπροσθέτως, επειδή τα περισσότερα καλλυντικά μου είναι της εταιρίας Avon και επειδή τυγχάνει να έχω ασχοληθεί κάπως παραπάνω με αυτά, ως πωλήτρια αλλά και ως πελάτισσα, μην σας παραξενέψει αυτό! 

Δεν μπορώ να κρύψω την αλήθεια από τα κορίτσια μου.  Φυσικά θα ανεφερθώ και σε άλλων εταιρειών καλλυντικά, απλώς σας ενημερώνω για την προτίμηση μου, προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

Επίσης, μπορώ να σας ενημερώνω για ενδιαφέρουσες προσφορές ( όχι μόνο της Avon ), γιατί πρέπει να φροντίσουμε να είμαστε όμορφες, με καλά και προπάντων, ποιοτικά προϊόντα που θα έχουν και καλές τιμές! Γιατί ναι! Τα θέλουμε όλα δικά μας!!! 

Στην ίδια στήλη φυσικά, όπως και σε όλες τις στήλες του blog μας έχετε το ελεύθερο να ρωτάτε ότι θέλετε, ότι σας προβήματίζει, να προτείνετε κάποιο προϊόν που θέλετε να δοκιμάσω και να σας πω την γνώμη μου και γενικά τα πάντα, ΟΛΑ!!!!

Επίσης θα δημιουργήσουμε και άλλη στήλη όπου θα δίνουμε συμβουλές, θα μαρτυράμε κάποια μυστικουλάκια (τα λεγόμενα tips) και πολλά πολλά ακόμη.

                                                             Ως τότε γειά σας!!!!
                                                                  




Σχόλια